Ми маємо подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. Як застерігти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них? Як переконатися, що учні створюють відповідне наповнення Інтернету та конструктивно спілкуються з іншими?
неділя, 16 червня 2013 р.
Модуль 6
Спілкування та співробітництво в Інтернеті
Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті
Ми маємо подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. Як застерігти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них? Як переконатися, що учні створюють відповідне наповнення Інтернету та конструктивно спілкуються з іншими?
Ми маємо подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. Як застерігти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них? Як переконатися, що учні створюють відповідне наповнення Інтернету та конструктивно спілкуються з іншими?
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар